Dec 8, 2011

PJ day @ Swain school

Tussen alle drukte door van deze week was het vandaag pyjama dag op school voor Jolien. Toen Amber-Lynn wakker was heeft ze dadelijk Jolien wakker gemaakt om te zeggen dat het pyjama dag was. De eerste reactie van Jolien met ochtendhumeur was: ja Amber-Lynn, ik weet het maar ik wil nog slapen.
Na een goed ontbijt terug naar boven om onze kleren aan te doen. Jolien had al paar dagen geleden gezegd dat ze met de pyjama van Moeke met Tinkerbell op naar school wou. samen met haar Petit Filou en de pop dat ze via de kerstman van sinterklaas gekregen heeft is ze vol goeie moed vertrokken naar school.


Op school was er nog eens ontbijt voor de 1ste en 2e kleuterklas en plots stond Santa in de zaal. amai, de kerstman die was op school en hij is alleen bij de kindjes met pyjama gekomen !!! Jolien zei toen ik thuis kwam: mama, ik heb met Santa gepraat en hem gezegd dat ik graag een regenboog nachtlicht zou hebben en ik heb gezegd dat mijn zus dezelfde wil. Jolien is een bengel met een engel hart die haar zus niet vergeet als ze een cadeautje vraagt.


Jolien is wel triest naar haar bed gegaan. Ze heeft haar enige Petit Filou die ze van Mieke en Frederik gekregen heeft bij haar geboorte op school laten liggen en nu kan ze niet slapen met haar lievelingsknuffel. ze wil dus nog iets toevoegen op haar Santa List. een Petit Filou in het paars met een klein beetje roze. Dan heeft ze een reserve Filou. Santa zal mogen zoeken in Belgie om dat te vinden want in Amerika kennen ze dat niet Petit Filou.

No comments:

Post a Comment